>

Політика конфіденційності Digital Media Lab

Терміни і положення 

Дана Політика конфіденційності містить опис різновидів персональної інформації, яка збирається веб-ресурсом https://digitalmedia.kiev.ua  про Користувачів сайту (в тому числі, мобільної версії ), цілі використання, способи, методи збору та обробки персональної інформації.

Під персональною інформацією розуміється будь-яка інформація про особу, яка дозволяє прямо або побічно ідентифікувати цю особу, включаючи її персональні дані.

Персональні дані –  відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

Суб’єкт персональних даних – фізична особа, персональні дані якої обробляються.

Розпорядник персональних даних – особа, якій суб’єктом персональних даних надано право обробляти ці дані.

Власник веб-сайту – особа, яка є володільцем облікового запису та встановлює порядок і умови використання веб-сайту. За відсутності доказів іншого власником веб-сайту вважається реєстрант відповідного доменного імені, за яким здійснюється доступ до веб-сайту, і (або) отримувач послуг хостингу.

Користувач сайту https://digitalmedia.kiev.ua – будь-яка фізична особа, яка отримала  доступ до веб-сайту за допомогою мережі Інтернет.

 Яка інформація збирається на сайті

1. Персональна інформація, яку Користувач добровільно надає під час реєстрації, оформлення підписки, замовлення тощо, а саме – Прізвище, Ім’я, Користувача, адреса електронної пошти, телефон, обліковий запис в месенджері або відкрита інформація профілю Користувача в соцмережах). 

2. Інформація про IP-адресу, місцезнаходження Користувача сайту, пристрій з якого здійснюється перегляд сайту, браузер пристрою і т.п, збирається та обробляється сторонніми сервісами, встановленими на сайті (наприклад, Google, Facebook та ін.). Така інформація збирається в маркетингових та рекламних цілях та з  метою надання Користувачам максимально релевантних послуг. 

Користувач може обмежити передачу персональної інформації, але в цьому випадку, веб-сайт і сервіси можуть працювати неправильно або ж частина їх функціоналу виявиться недоступною.

Щоб детальніше дізнатись про безпеку і конфіденційність збору даних сервісами Google перейдіть за посиланням.

Розпорядник веб-сайту може використовувати зазначену інформацію для управління, технічного обслуговування і налаштування веб-сайту і сервісів. 

Метод і місце обробки персональної інформації

Обробка персональних даних здійснюється з використанням комп’ютерів і (або) засобів автоматизації відповідно до процедур і методів, які відповідають цілям збору даних. У деяких випадках персональна інформація, яка збирається на сайті, може бути доступна певним категоріям відповідальних осіб Розпорядника даних, пов’язаних із забезпеченням функціонування сайту (таким як адміністрація, відділ продажу, відділ маркетингу, контакт-центр, юридичний відділ, системні адміністратори), або стороннім організаціям (таким як незалежні постачальники технічних послуг, компанії-постачальники інформаційних технологій, служби зв’язку), яким Розпорядник доручає, за необхідності, виконувати функції обробки даних. Користувач може додатково запросити перелік зазначених осіб.

Місце обробки даних

Дані обробляються в операційних офісах Розпорядника даних і в інших місцях, де займаються їх обробкою. За додатковою інформацією слід звертатися до Розпорядника даних.

Використання персональної інформації
Будь-яке використання персональної інформації Користувача Розпорядником даних здійснюється відповідно до цієї Політики конфіденційності. Час від часу, Розпорядник може направляти Користувачам повідомлення, що містять маркетингову та рекламну інформацію про продукти та послуги, акційні пропозиції і т.д. Якщо Користувач не надасть згоди на отримання зазначених повідомлень (в процесі реєстрації або замовлення послуг), Розпорядник не буде їх направляти Користувачу.

Розпорядник даних має право залучати інші компанії для надання послуг та організації рекламних кампаній. Ці компанії також можуть отримати доступ до частини персональної інформації Користувача, лише в тій частині, в якій це необхідно для надання послуг, при цьому, вони не мають права використовувати її для будь-яких інших цілей.

Розпорядник даних не продає, не передає і не повідомляє персональну інформацію Користувачів третім особам.

Розпорядник даних зберігає за собою право використовувати і повідомляти будь-яку інформацію про Користувача, у випадках, прямо встановлених законом або іншим нормативно-правовим актом, з метою захисту цілісності роботи сервісів, захисту своїх прав або ж з метою сприяння правоохоронним органам в розслідуванні злочинів і забезпеченні громадської безпеки.

 

Захист персональних даних

Розпорядник даних вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованого доступу до персональної інформації і даних Користувачів, отриманих в процесі користування сайтом або послугами.

Доступ до інформації

Користувач повністю контролює всю персональну інформацію, яку надаєте Розпоряднику. Користувач має право в будь-який момент уточнити або змінити особисту інформацію, яку надав Розпоряднику, або ж змінити налаштування отримання рекламної та маркетингової інформації від Розпорядника.

Користувач завжди можете відкликати згоду на визначення місцезнаходження, яке він надав, відключивши збір даних про місцезнаходження в налаштуваннях пристрою або браузера. Якщо Користувач хоче відключити послугу визначення місця розташування на своєму мобільному пристрої, радимо звернутися до провайдера послуг мобільного зв’язку або виробника мобільного пристрою. 

Користувач має право вимагати видалили персональну інформацію, яку він надав розпоряднику сайту. Для цього Користувач повинен надіслати листа на адресу email@digitalmedia.kiev.ua.  Зверніть увагу, що після видалення зазначених даних, деякі сервіси сайту можуть працювати неправильно. Для зміни налаштувань або видалення інформації про Користувача з систем аналітики (Google, Facebook та ін.) Користувач повинен звернутись з відповідним запитом до відповідних веб-ресурсів.

Cookie-файли та інші технології

Сайт  https://digitalmedia.kiev.ua збирає інформацію про поведінку Користувача на сайті і відвідування сторінок сайту, з метою отримання статистики відвідувань і ефективності використання сайту, формування персонального підходу і адаптації сервісів сайту до інтересів кожного Користувача. Це здійснюється це за допомогою різних технологій, одна з яких – cookie-файли. Це дані, які веб-сайт може відправляти браузеру Користувача, і вони будуть збережені на комп’ютері (іншому пристрої) Користувача для подальшої ідентифікації його веб-сайтом.

Найчастіше cookie-файли використовуються для оцінки ефективності роботи веб-сайтів (наприклад, для вимірювання кількості відвідувачів і тривалості їх перебування на сайті), виявлення найбільш цікавих і відвідуваних ним сторінок, а також для забезпечення зручності навігації та користування сайтом, без збору персональної інформації. Також cookie-файли можуть бути використані для формування персонального підходу на основі вже наявного досвіду взаємодії користувача з сайтом і його перевагами. З плином часу ця інформація дозволяє поліпшити користувацький досвід.

Cookie-файли зазвичай ділять на сесійні і постійні. Сесійні cookie-файли допомагають ефективно переміщатися по веб-сайту, таким чином, що один раз запитана в рамках сесії інформація вже не буде запитуватися знову. Сесійні cookie-файли зберігаються в тимчасовій пам’яті і стираються з закриттям браузера. Постійні cookie-файли зберігають призначені для Користувача налаштування для поточних і наступних візитів (наприклад, спрощують авторизацію на сайті – дозволяють запам’ятати облікові дані Користувача).

Вони зберігаються на жорсткому диску комп’ютера або на накопичувачі мобільного пристрою і активізуються під час запуску браузера.

Сайт digitalmedia.kiev.ua використовує cookie-файли для збору інформації, пов’язаної з використанням веб-сайту.

Сookie-файли використовуються для:

  • подальшої адаптації веб-сайту до потреб Користувачів,
  • збирання статистики перегляду веб-сайту Користувачами,
  • збереження сеансу Користувача (після входу в систему), завдяки якому Користувачеві не доведеться повторно вводити Логін та Пароль на кожній підсторінці веб-сайту.

Будь ласка, зверніть увагу, що Користувач має можливість керувати cookie-файлами в налаштуваннях свого веб-браузера: зберегти, не зберігати або заблокувати їх.- у Firefox: Опції > Конфіденційність,
– у браузері Chrome: Налаштування > Додаткові налаштування > Конфіденційність > Налаштування вмісту
– в Internet Explorer: Інструменти > Властивості Інтернету > Конфіденційність (дозволяє вибрати різні рівні захисту) > Додатково,
– у браузері Opera: Налаштування > Додатково > Файли сookie

Зверніть увагу, що в кожному браузері налаштування cookies-файлів встановлюються окремо.

Зазвичай браузери дозволяють використовувати cookie-файли за умовчанням, тому рекомендується перевіряти відповідні параметри. Обмеження або блокування cookie-файлів може ускладнити використання сайту digitalmedia.kiev.ua .

Використання сайту digitalmedia.kiev.ua  без зміни налаштувань cookie-файлів означає, що вони зберігатимуться у пам’яті пристрою.

Якщо Користувач не погоджуєтеся зберегти ці дані, він повинен змінити налаштування веб-переглядача або залишити сайт.

Закрити меню

Запис на навчання

Дякуємо, заявка прийнята!

На Вашу пошту відправлено лист-підтвердження. Якщо не бачите листа, перевірте в розділі реклама або спам та перемістіть у вхідні.

ЩО

Курс - Full stack Digital Media Manager

ДЕ

Online

Коли

У будь-який зручний час

– 1 година 20 хвилин
– перерва 20 хвилин
– 1 година 20 хвилин

Власний ноутбук, доступ до інтернет

Все розкажемо, покажемо і навчимо на заняттях

Оплатіть навчання вже зараз, щоб гарантовано забронювати місце в групі
Натискаючи на кнопку «Оплатити», Ви погоджуєтесь з умовами публічної оферти та обираєте спосіб платежу в системі LiqPay.

Хотите получить скидку на обучение?

Оставьте информацию, куда прислать промокод

Цей веб-сайт використовує cookie-файли. Продовжуючи перегляд веб-сайту, ви погоджуєтесь з правилами використання та політикою конфіденційності.

Яцюк Дмитро - автор курсу Full Stack Digital Media Manager
5/5

Яцюк Дмитро
Founder & CEO в Digital Media Lab "Boomerang"
доцент, кандидат економічних наук

автор навчального посібника

ДОСВІД

• CMO в Combiway, IT Team
• начальник відділу маркетингу і PR в КНТЕУ
• маркетинг-менеджер в Navigator, Haris Art

Працював з Оболонь
(TM "Оболонь", "Живчик"),
IDS (ТМ "Миргородська"),
Sun Inbew, Petrus, Hetman та ін.

ВИКЛАДАЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

доцент кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету


Автор понад 50 наукових та навчально-методичних публікацій

Сertificates

Skills

82 %
Corel Draw, Adobe Photoshop,
Illustrator, InDesign, After Effect, Premiere, Flash, etc.
88 %
MailChimp, Telegram, Facebook Messenger,
Chat-bots, etc.
92 %
Google Ads, Analytics,
Editor, Data Studio,
Tag Manager, etc.

Запис на курс

small_c_popup.png

Виникли запитання?

Напишіть нам

Технології навчання і ноу-хау

Не секрет , що сьогодні в Україні засилля шкіл, академій та гуру, які розповідають як розвивати маркетинг, якою повинна бути реклама та як збільшити продажі вдвічі або й більше.

Чому ж досі бізнес тих, хто отримав «універсальний рецепт» розвитку залишається на тому ж рівні?

Напевне, по-перше, тому, що немає такої «пігулки», яка вирішує усі проблеми. А, по-друге, більшість тих успішних прикладів, які наводяться у кейсах не можливо повторити, якщо сам не пройшов увесь шлях від задуму до реалізації ідеї.

Поява усе нових і сучасних назв професій, як то  PPC-, SMM-, digital-маркетолог або назв каналів комунікацій, як то event-, gift- perfomance- або email-marketing – само по собі не сприяє зростанню бізнесу, бо, насамперед усе назване є лише media-інвентарем, а маркетинг – глобальною концепцією управління, що базується на законах ринку і керується математикою, психологію і мистецтвом.

Digital Media Lab “Boomerang”, на відміну від багатьох подібних організацій, дає змогу набути власні skills & experience та розуміння бізнес-процесів в сфері управління цифровими медіа.

Навчальний процес побудований таким чином, щоб кожен із слухачів оволодів усіма необхідними навичками, запланованими програмою підготовки. Адже в якості навчального ноу-хау, кожен з учасників, під керівництвом наставника самостійно здійснить аналіз ринкової ніші,  спланує, організує та реалізує комплекс рекламних активностей в різних каналах цифрових медіа, маючи при цьому власний рекламний бюджет. Такий підхід дає змогу розвинути власні full stack «скіли», які відповідатимуть рівню кваліфікації від junior і middle до senior.

І головне – ми не гарантуємо вам 100500% ROI, проте обіцяємо навчити вас ефективно використовувати сучасний медіа-інвентар для розвитку бізнесу.

Софтверні технології IaaS, PaaS, SaaS DaaS, якими ми користуємось під час навчання:

Ads & data customization

  • Google Ads
  • Google Editor
  • Google Data Studio
  • Tag Manager
  • Facebook Business
  • Facebook Pixel

Analytics UX/UI & SEO optimization

  • Google Search Console, Google Analytics, 
  • SimilarWeb, SemRush, SerpStat, Seranking
  • HotJar, Plerdy, Crazyegg, Fullstory, Vwo

Social Media & emailing

  • Facebook
  • Telegram
  • Manychat
  • Fanpagekarma
  • Hootsuite
  • BuzzSumo
  • Buffer
  • Mailchimp, Getresponce, Sendpulse

CMS, landing page & Content Optimization

  • Wordpress
  • Tilda
  • Fanpagekarma
  • BuzzSumo
  • Canva
  • Bitly
  • Infogr.am
  • Google Alerts, Business, Trends, Barometer
Лекційні
Лабораторії
Попередній
Далі

Записатись на курс

Програма курсу Full Stack Digital Media Manager

Еволюція розвитку інтернет-медіа. Інструменти і функції. Основні тренди e-commerce.

Рівень проникнення інтернету в Україні і Світі. Методи ідентифікації користувачів в мережі. Характеристика і структура портрету інтернет-аудиторії та окремих сайтів. 

Ринок digital-media в Україні і Світі.

Можливості та специфіка інтернет-комунікацій. Рекламний інвентар.

Основні терміни і поняття та взаємозв’язок між ними: відвідувач, клієнт, користувач, cookie, ip, таргетинг, ремаркетинг, конверсія CR, CTR, ROI, CPC, CPM, lead, трафік.

Веб-сайт: основні види, структура та класифікація; стилі верстки та елементи сайту – header, body, footer. Навігація сайту. Вимоги та рекомендації пошукових систем до сайтів: Uniform Resource Locator; Accelerated Mobile Pages; Robot.txt; Sitemap.xml, 404 сторінка та редіректи.

Сутність та призначення Landing Page.

Порівняльний аналіз CMS-платформ; процедура вибору та особливості реєстрації доменного імені; вимоги до хостингу;

Етапи створення веб-сайту – визначення цілей і завдань, удосконалення та оцінка ефективності. Бріф та технічне завдання на розробку сайту. Сутність і значення UX/UI-дизайну та Usability сайту; A/В-тестування. Lead-magnet. Парсінг.

Сутність та значення веб-аналітики. Основні аспекти вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації трафіку.

Налаштування та встановлення коду Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel на веб-сайт; налаштування звітів.

Організація роботи з аналітичними даними і налаштовування облікового запису, профілю та дозволів для отримання релевантних даних про відвідування та функціонування сайту.

Характеристика можливостей Google Analytics для отримання детальних даних про локації цільової аудиторії, її демографію, пристрої для виходу в інтернет, інтереси і т.д.; рівень залучення відвідувачів на сайт і конверсії.

Налаштування обчислення бізнес-KPI в Google Data Studio з конфігурацією аналітичних звітів.

Сутність та алгоритм роботи пошукових систем (роботів). Органічна видача. SERP, Page Rank.

Зміст та принципи пошукової оптимізації (просування) сайтів та генерації трафіку. Сіра, біла, чорна оптимізація. Фактори, методи і прийоми оптимізації, які впливають на позиції сайту у видачі: title, alt, keyword, description, anchor, snippet.

Критерії оцінки результатів просування, пошук проблем з сайтом,  аналіз конкурентів. Характеристика сервісів для роботи з SEO: Google Analytics, Google Search Console, SEMrush, SE Ranking, Ahrefs, Majestic, Serpstat, SimilarWeb, LiveInternet, Alexa та ін.

Сервіси для оцінки якості контенту та роботи із семантичним ядром сайту: Advego, Key Collector, Rush Analytics, SEMparser, KeyWord Planner, Prodvigator, KeyWord Tool.

Search Engine Reputation Management: управління репутацією в цифровому середовищі.  Методи визначення PR-активності компанії в мережі та їх вплив на користувачів. Природа відгуків і коментарів користувачів та їх вплив на рішення про покупку. Робота з відгуками та коментарями в мережі.

Способи виявлення негативної інформації про компанію в пошукових системах та соціальних мережах.  Мотиваційні заходи для отримання позитивних відгуків та поширення необхідного контенту.

Google Map, Google My Business, Google Alerts та інші сервіси для управління репутацією.

Характеристика основних видів PPC-реклами, їх переваги та недоліки.

Сутність контекстної реклами. Види і принципи ціноутворення. Класифікація пошукових запитів. Аналіз і планування ключових слів для кампанії. Застосування веб-сервісів та програмного забезпечення для кластеризації ключових запитів.

Огляд системи контекстної реклами Google Ads, Google Editor. Види рекламних кампаній. Рекомендації щодо вибору цілей кампаній, націлювання  та сегментації цільової аудиторії (таргетингу та ремаркетингу). 

Алгоритм створення рекламних текстів/оголошень; правила складання оголошень; використання розширення оголошень. UTM-мітки.

Банерна реклама. Характеристика банерних мереж. Критерії вибору рекламних майданчиків. RTB. Programmatic.

Визначення рекламного бюджету, прогнозування ефективності рекламної кампанії на основі звітів.

Сутність та роль електронної пошти в інтернет-комунікаціях. Види email-розсилок. Спам-розсилки.

Характеристика технологічних платформ для масової розсилки рекламних листів: MailChimp, Unisender, GetResponce, SendPulse та ін.

Робота з базою даних підписників. Формування списків розсилок. Базові засади сегментації.  RFM-сегментація.

Алгоритм створення рекламних листів. Організація автоматизованих розсилки і звітність. Трігери. Спліт-тестування.

Показники відстеження та оцінки ефективності поштових розсилок. Відкриття листів, конверсії, відмови від підписки. Інтеграція сервісів поштових розсилок з системами аналітики та CRM-системами. 

Сутність, роль та види соціальних мереж. Структура ринку та характеристика аудиторії соціальних мереж: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, LinkedIn, Twitter та ін.

Види публікацій в соціальних мережах. Вимоги до розміщення рекламних повідомлень і зображень. Види взаємодії з контентом.

Бізнес-сторінки. Групи. Спільноти.

Види і роль месенджерів: FB Messenger, Viber, Telegram, Skype, WhatsАpp, Veon, Snapchat та ін.

Характеристика рекламних кабінетів, акаунтів, сервісів аналітики взаємодії користувачів в соціальних мережах: Facebook analytics tools, Instagram analytics tools, YouTube Analytics, Brandwatch Analytics, BuzzSumo, Brand24, Social Mention, Socialbakers, Trendkite, Vizia, Cyfe, SumAll, Quintly, Fanpage Karma, PromoRepublic.

Формування медіа-стратегії. Модель комунікаційної піраміди Customer Journey (AARR), воронки/тунелі продажу.

Етапи і процеси розробки рекламної кампанії. Визначення цілей рекламної кампанії за системою SMART. Завдання. Інструменти (рекламний інвентар). Креатив. КРІ.   

Обґрунтування змісту та структури медіаплану рекламної кампанії у відповідності до поставлених завдань. Підготовка та творче виконання рекламного задуму у відповідності до обраних рекламних інтернет-носіїв.

Джерела інформації для оцінки ефективності реклами.

Основні KPI ефективності інвестицій в інтернет-рекламу: показники комунікативної та економічної ефективності інтернет-реклами. Фактори впливу на показники ефективності інтернет-реклами.

Внесення корективів в рекламну кампанію на основі проведеного аналізу.

Перевірка результатів навчання відбувається у процесі інтерактивної взаємодії з викладачем під час практичних занять та самостійної роботи. За результатами проведення рекламної кампанії та контрольного тестування, слухачі отримують сертифікат про набуті знання та навички.

Запис на навчання

Start Online

Курс ідеально підходить для підприємців
2 850 грн
  • - 7 Live-вебінарів
  • - 24 години лекцій
  • - доступ до навчальної онлайн-платформи, презентацій, шаблонів, чек-листів, тестових завдань
Найнижча ціна

Advance Online

Курс ідеально підходить для підприємців, осіб, які бажають отримати нову професію, вивести бізнес в онлайн
5 700 грн
  • - 24 години лекцій, 7 Live-вебінарів, 7 годин онлайн-консультацій
  • - доступ до навчальної онлайн-платформи, презентацій, шаблонів, чек-листів, тестових завдань, відеоуроків
  • - сертифікат

Хочете отримати знижку на навчання?

Залиште інформацію, куди надіслати промокод