Пройдіть тест для визначення рівня Ваших знань

0%

Час тестування 10 хвилин


10 питань

1 / 10

Що з перерахованого НЕ є ціновою моделлю розміщення реклами?

2 / 10

Якщо Ви знизили ставку ключового слова на 50%, а з часом виявили потребу повернутись до попереднього рівня. На скільки потрібно підвищити ставку?

3 / 10

Хіти – це:

4 / 10

Органічна видача пошукових систем – це:

5 / 10

Які Вам відомі типи запитів користувачів в пошукових системах?

6 / 10

Мінус-слова в системі контекстної реклами – це:

7 / 10

Який з наведених наборів ключових слів є найбільш відповідним для реклами компанії, що займається продажем квитків в кіно?

8 / 10

Таргетинг в інтернет-рекламі – це:

9 / 10

Яка вартість залучення одного клієнта (CAC), якщо середня вартість кліку (CPC) – 0,56 грн., коефіцієнт конверсії (CR) – 8%, CTR - 12%:

10 / 10

Цінова модель, що характеризує вартість розміщення реклами за заданий проміжок часу, називається:

Заповніть будь ласка поля, щоб дізнатись результат тесту

Your score is

0%

Залишився один крок до омріяної професії

Реєструйтесь на курс