Пройдіть тест для визначення рівня Ваших знань

0%

Час тестування 10 хвилин


10 питань

1 / 10

Який з наведених наборів ключових слів є найбільш відповідним для реклами компанії, що займається продажем квитків в кіно?

2 / 10

HTML ( Hyper Text Markup Language ) є:

3 / 10

Оголошення в контекстній рекламі ранжуються:

4 / 10

Цінова модель, що характеризує вартість розміщення реклами за заданий проміжок часу, називається:

5 / 10

Таргетинг в інтернет-рекламі – це:

6 / 10

CTR – це:

7 / 10

Основним завданням пошукової оптимізації сайту є:

8 / 10

Коефіцієнт конверсії (CR) в інтернет-рекламі розраховується як:

9 / 10

Мінус-слова в системі контекстної реклами – це:

10 / 10

Яка вартість залучення одного клієнта (CAC), якщо середня вартість кліку (CPC) – 0,56 грн., коефіцієнт конверсії (CR) – 8%, CTR - 12%:

Заповніть будь ласка поля, щоб дізнатись результат тесту

Your score is

0%

Залишився один крок до омріяної професії

Реєструйтесь на курс