Пройдіть тест для визначення рівня Ваших знань

0%

Час тестування 10 хвилин

Час тестування 10 хвилин


10 питань

1 / 10

Яка вартість залучення одного клієнта (CAC), якщо середня вартість кліку (CPC) – 0,56 грн., коефіцієнт конверсії (CR) – 8%, CTR - 12%:

2 / 10

Оголошення в контекстній рекламі ранжуються:

3 / 10

Коефіцієнт конверсії (CR) в інтернет-рекламі розраховується як:

4 / 10

Який з наведених наборів ключових слів є найбільш відповідним для реклами компанії, що займається продажем квитків в кіно?

5 / 10

Цінова модель, що характеризує вартість розміщення реклами за заданий проміжок часу, називається:

6 / 10

Хости – це:

7 / 10

Хітів зазвичай:

8 / 10

Основним завданням пошукової оптимізації сайту є:

9 / 10

Хіти – це:

10 / 10

Що з перерахованого НЕ є ціновою моделлю розміщення реклами?

Заповніть будь ласка поля, щоб дізнатись результат тесту

Your score is

0%

Залишився один крок до омріяної професії

Реєструйтесь на курс