Пройдіть тест для визначення рівня Ваших знань

0%

Час тестування 10 хвилин


10 питань

1 / 10

Основним завданням пошукової оптимізації сайту є:

2 / 10

Яким є коефіцієнт конверсії сайту (CR), якщо CTR - 25%, кількість інтернет-покупців склала 20, а кількість відвідувачів сайту 800?

3 / 10

Цінова модель, що характеризує вартість розміщення реклами за заданий проміжок часу, називається:

4 / 10

Google PageRank (PR) – це:

5 / 10

Хости – це:

6 / 10

Що з перерахованого НЕ є ціновою моделлю розміщення реклами?

7 / 10

Хіти – це:

8 / 10

Оголошення в контекстній рекламі ранжуються:

9 / 10

Коефіцієнт конверсії (CR) в інтернет-рекламі розраховується як:

10 / 10

Рекламне оголошення не повинне

Заповніть будь ласка поля, щоб дізнатись результат тесту

Your score is

0%

Залишився один крок до омріяної професії

Реєструйтесь на курс