Час тестування 10 хвилин
10 питань
1 / 10
Основним завданням пошукової оптимізації сайту є:
2 / 10
Оголошення в контекстній рекламі ранжуються:
3 / 10
Хости – це:
4 / 10
Які Вам відомі типи запитів користувачів в пошукових системах?
5 / 10
Google PageRank (PR) – це:
6 / 10
Якщо Ви знизили ставку ключового слова на 50%, а з часом виявили потребу повернутись до попереднього рівня. На скільки потрібно підвищити ставку?
7 / 10
Яка вартість залучення одного клієнта (CAC), якщо середня вартість кліку (CPC) – 0,56 грн., коефіцієнт конверсії (CR) – 8%, CTR - 12%:
8 / 10
Таргетинг в інтернет-рекламі – це:
9 / 10
CTR – це:
10 / 10
Яким є коефіцієнт конверсії сайту (CR), якщо CTR - 25%, кількість інтернет-покупців склала 20, а кількість відвідувачів сайту 800?
Заповніть будь ласка поля, щоб дізнатись результат тесту
Your score is