+38 067 936 64 69
Київ, вул. В. Васильківська, 65,
3-й поверх
у telegram
На Вашу пошту відправлено лист-підтвердження. Якщо не бачите листа, перевірте в розділі реклама або спам та перемістіть у вхідні.
Курс - Full stack Digital Media Manager
Online
У будь-який зручний час
– 1 година 20 хвилин
– перерва 20 хвилин
– 1 година 20 хвилин
Власний ноутбук, доступ до інтернет
Все розкажемо, покажемо і навчимо на заняттях
Оплатіть навчання вже зараз, щоб гарантовано забронювати місце в групі
Натискаючи на кнопку «Оплатити», Ви погоджуєтесь з умовами публічної оферти та обираєте спосіб платежу в системі LiqPay.
Еволюція розвитку інтернет-медіа. Інструменти і функції. Основні тренди e-commerce.
Рівень проникнення інтернету в Україні і Світі. Методи ідентифікації користувачів в мережі. Характеристика і структура портрету інтернет-аудиторії та окремих сайтів.
Ринок digital-media в Україні і Світі.
Можливості та специфіка інтернет-комунікацій. Рекламний інвентар.
Основні терміни і поняття та взаємозв’язок між ними: відвідувач, клієнт, користувач, cookie, ip, таргетинг, ремаркетинг, конверсія CR, CTR, ROI, CPC, CPM, lead, трафік.
Веб-сайт: основні види, структура та класифікація; стилі верстки та елементи сайту – header, body, footer. Навігація сайту. Вимоги та рекомендації пошукових систем до сайтів: Uniform Resource Locator; Accelerated Mobile Pages; Robot.txt; Sitemap.xml, 404 сторінка та редіректи.
Сутність та призначення Landing Page.
Порівняльний аналіз CMS-платформ; процедура вибору та особливості реєстрації доменного імені; вимоги до хостингу;
Етапи створення веб-сайту – визначення цілей і завдань, удосконалення та оцінка ефективності. Бріф та технічне завдання на розробку сайту. Сутність і значення UX/UI-дизайну та Usability сайту; A/В-тестування. Lead-magnet. Парсінг.
Сутність та значення веб-аналітики. Основні аспекти вимірювання результативності, контролю ефективності та оптимізації трафіку.
Налаштування та встановлення коду Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Pixel на веб-сайт; налаштування звітів.
Організація роботи з аналітичними даними і налаштовування облікового запису, профілю та дозволів для отримання релевантних даних про відвідування та функціонування сайту.
Характеристика можливостей Google Analytics для отримання детальних даних про локації цільової аудиторії, її демографію, пристрої для виходу в інтернет, інтереси і т.д.; рівень залучення відвідувачів на сайт і конверсії.
Налаштування обчислення бізнес-KPI в Google Data Studio з конфігурацією аналітичних звітів.
Сутність та алгоритм роботи пошукових систем (роботів). Органічна видача. SERP, Page Rank.
Зміст та принципи пошукової оптимізації (просування) сайтів та генерації трафіку. Сіра, біла, чорна оптимізація. Фактори, методи і прийоми оптимізації, які впливають на позиції сайту у видачі: title, alt, keyword, description, anchor, snippet.
Критерії оцінки результатів просування, пошук проблем з сайтом, аналіз конкурентів. Характеристика сервісів для роботи з SEO: Google Analytics, Google Search Console, SEMrush, SE Ranking, Ahrefs, Majestic, Serpstat, SimilarWeb, LiveInternet, Alexa та ін.
Сервіси для оцінки якості контенту та роботи із семантичним ядром сайту: Advego, Key Collector, Rush Analytics, SEMparser, KeyWord Planner, Prodvigator, KeyWord Tool.
Search Engine Reputation Management: управління репутацією в цифровому середовищі. Методи визначення PR-активності компанії в мережі та їх вплив на користувачів. Природа відгуків і коментарів користувачів та їх вплив на рішення про покупку. Робота з відгуками та коментарями в мережі.
Способи виявлення негативної інформації про компанію в пошукових системах та соціальних мережах. Мотиваційні заходи для отримання позитивних відгуків та поширення необхідного контенту.
Google Map, Google My Business, Google Alerts та інші сервіси для управління репутацією.
Характеристика основних видів PPC-реклами, їх переваги та недоліки.
Сутність контекстної реклами. Види і принципи ціноутворення. Класифікація пошукових запитів. Аналіз і планування ключових слів для кампанії. Застосування веб-сервісів та програмного забезпечення для кластеризації ключових запитів.
Огляд системи контекстної реклами Google Ads, Google Editor. Види рекламних кампаній. Рекомендації щодо вибору цілей кампаній, націлювання та сегментації цільової аудиторії (таргетингу та ремаркетингу).
Алгоритм створення рекламних текстів/оголошень; правила складання оголошень; використання розширення оголошень. UTM-мітки.
Банерна реклама. Характеристика банерних мереж. Критерії вибору рекламних майданчиків. RTB. Programmatic.
Визначення рекламного бюджету, прогнозування ефективності рекламної кампанії на основі звітів.
Сутність та роль електронної пошти в інтернет-комунікаціях. Види email-розсилок. Спам-розсилки.
Характеристика технологічних платформ для масової розсилки рекламних листів: MailChimp, Unisender, GetResponce, SendPulse та ін.
Робота з базою даних підписників. Формування списків розсилок. Базові засади сегментації. RFM-сегментація.
Алгоритм створення рекламних листів. Організація автоматизованих розсилки і звітність. Трігери. Спліт-тестування.
Показники відстеження та оцінки ефективності поштових розсилок. Відкриття листів, конверсії, відмови від підписки. Інтеграція сервісів поштових розсилок з системами аналітики та CRM-системами.
Сутність, роль та види соціальних мереж. Структура ринку та характеристика аудиторії соціальних мереж: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, LinkedIn, Twitter та ін.
Види публікацій в соціальних мережах. Вимоги до розміщення рекламних повідомлень і зображень. Види взаємодії з контентом.
Бізнес-сторінки. Групи. Спільноти.
Види і роль месенджерів: FB Messenger, Viber, Telegram, Skype, WhatsАpp, Veon, Snapchat та ін.
Характеристика рекламних кабінетів, акаунтів, сервісів аналітики взаємодії користувачів в соціальних мережах: Facebook analytics tools, Instagram analytics tools, YouTube Analytics, Brandwatch Analytics, BuzzSumo, Brand24, Social Mention, Socialbakers, Trendkite, Vizia, Cyfe, SumAll, Quintly, Fanpage Karma, PromoRepublic.
Формування медіа-стратегії. Модель комунікаційної піраміди Customer Journey (AARR), воронки/тунелі продажу.
Етапи і процеси розробки рекламної кампанії. Визначення цілей рекламної кампанії за системою SMART. Завдання. Інструменти (рекламний інвентар). Креатив. КРІ.
Обґрунтування змісту та структури медіаплану рекламної кампанії у відповідності до поставлених завдань. Підготовка та творче виконання рекламного задуму у відповідності до обраних рекламних інтернет-носіїв.
Джерела інформації для оцінки ефективності реклами.
Основні KPI ефективності інвестицій в інтернет-рекламу: показники комунікативної та економічної ефективності інтернет-реклами. Фактори впливу на показники ефективності інтернет-реклами.
Внесення корективів в рекламну кампанію на основі проведеного аналізу.
Перевірка результатів навчання відбувається у процесі інтерактивної взаємодії з викладачем під час практичних занять та самостійної роботи. За результатами проведення рекламної кампанії та контрольного тестування, слухачі отримують сертифікат про набуті знання та навички.